Általános Szerződési Feltételek

Az ÁSZF a következő linken tölthető le PDF formátumban 

AKTUÁLIS 2022.06.19-TŐL ÉRVÉNYES ÁSZF letöltése

2021.09.01 – 2021.12.13 között érvényes ÁSZF letöltése

2021.12.14- 2022.04.14. között érvényes ÁSZF letöltése

 2022.04.15-2022.06.18-ig érvényes ÁSZF letöltése

Vagy alább olvasható.

Kérjük, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeket, hiszen rendelése leadásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!

A https://www.erdokmelyen.hu weboldal használatával, továbbá a megrendelések rögzítésével a felhasználó elfogadja a weboldal általános szerződési feltételeit és adatkezelési szabályzatát.

A https://www.erdokmelyen.hu weboldal működésével, a vásárlás, a megrendelés és a szállítás folyamatával, termékekkel vagy az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos kérdések felmerülése esetén az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel az Eladóval a kapcsolatot:

 

1. A Szolgáltató / Eladó / Vállalkozó adatai:

Név: Kuna Lívia egyéni vállalkozó

Székhely és postacím: 3623 Borsodszentgyörgy, Parád út 73.
Adószám: 57652634-1-25
Nyilvántartási szám: 56297555
Weboldal cím: https://www.erdokmelyen.hu
E-mail cím: info@erdokmelyen.hu
Mobilszám: +36 70 296 31 68
Facebook: https://www.facebook.com/erdokmelyen
Bankszámlaszám: 10400353-50526949-48511003
Számlavezető bank neve:  K&H Bank Zrt.

Tárhelyszolgáltató adatai:
Websupport Magyarország Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Cégjegyzékszám: 01-09-381419
Adószám: 25138205-2-41
Weboldal cím: https://www.websupport.hu/
E-mail cím: support@websupport.hu

2. Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.

3. Szerzői jogok:

Jelen weboldal tartalma, valamint a weboldalon értékesített könyvek szerzői műnek minősülnek. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes részük. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

4. Árak: 

Az weboldalon feltüntetett árak Forintban értendőek. A weboldalon megrendelhető termékeket alanyi áfa mentesen értékesítjük. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

5. A szállítási és postázási költségek:

A szállítási és postázási költségek a Megrendelőt terhelik. Az aktuális szállítási és postázási költségek a honlapon kerülnek közzétételre, Forintban értendőek.

6. Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:

A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség a megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát és a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük a terméke(ke)t. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károkat, költségeket Önre hárítani. A hibás adatbevitel miatt meghiúsult teljesítésért felelősséget nem vállalunk.

7. Rendelési leadása, feldolgozása, a szerződés megkötése:

A vásárlás regisztrációhoz nem kötött. 

A megrendelés leadása a weboldalon található elektronikus megrendelő űrlap kitöltésével és elküldésével történik. Ha problémába ütközik az űrlap kitöltése során, akkor az info@erdokmelyen.hu e-mail címem adhatja le megrendelését. Az előbbieken kívül más módon leadott rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.

A megrendelő űrlap kitöltése szerződéskötésnek minősül, mely fizetési kötelezettségekkel jár.

A weboldalon található elektronikus megrendelő űrlapon keresztül bármikor leadhatja rendelését.

Nyomatott könyv esetén: https://www.erdokmelyen.hu/rendeles
E-book esetén: https://www.erdokmelyen.hu/ebookrendeles/

A megrendelés során számlázási adatokat minden esetben kötelező megadni, mivel a megrendeléseket kizárólag számla kiállítása mellett tudjuk teljesíteni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16-20 óra között.

A megrendelésről minden esetben visszaigazolást küldünk az Ön által megadott e-mail címre, legkésőbb a rendelés leadásától számított 48 órán belül.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációnak minősülnek, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

8. Általános teljesítési határidő:

A megrendelés beérkezésétől, előreutalásos fizetési mód esetén a megrendelési végösszegnek a Szolgáltató bankszámlájára érkezésétől számított 1-7 munkanapon belül. Az ezen határidőtől való eltérést minden esetben jelezzük.

9. A fizetés módjai:

9.1 Előrefizetés banki átutalással:

Előre fizetés választása esetén a megrendelési végösszegének megfizetése banki átutalással történik. A megrendelés feldolgozását követően, a visszaigazoló e-mailben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Az összeg bankszámlára történő beérkezését követően gondoskodunk a megrendelt termék(ek) szállításáról az Ön által választott szállítási mód szerint.
E-book vásárlása esetén kizárólag ez a fizetési mód választható!

9.2 Utánvéttel történő fizetés:

Az utánvéttel történő fizetési mód FoxPost házhoz szállítás, Foxpost csomagautomatába és Pick Pack Pontra történő kézbesítés esetén választható, külön díj ellenében. Az utánvéttel történő kézbesítés aktuális díja a honlapon kerül közzétételre. Az utánvét összegét FoxPost házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával, FoxPost automatánál kizárólag bankkártyával, Pick Pack Pontra kézbesítés esetén készpénzzel és a legtöbb helyen bankkártyával is tudja kifizetni.

9.3 Készpénz

Kizárólag személyes átvétel esetén választható, kizárólag nyomtatott könyv megrendelése esetén.

10. A megrendelt termékek átvételi módjai:

10.1 Postázás ajánlott levélküldeményként:

Ez a szállítási mód kizárólag előrefizetés esetén választható. Az átutalás összegének beérkezése után a megrendelt termék(ek) ajánlott küldeményként kerülnek postázásra az Ön által megadott szállítási címre. A postai kézbesítés ideje a feladástól számítva várhatóan 1-5 munkanap. Ez függ a postai kapacitástól, a kézbesítési címtől. Ebben az esetben külön értesítés nem érkezik a csomag szállítási idejéről.

10.2 FOXPOST házhozszállítás:

Megrendelését kérheti FOXPOST házhozszállítással is. A csomagot a futárnak történő átadást követően várhatóan 2-3 munkanapon belül szállítja házhoz a futárszolgálat. A kiszállítást megelőzően a FOXPOST sms-ben és email-ben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. A futárnál bankkártyával vagy készpénzzel lehetséges fizetni.

A csomagok visszakövetésére is van lehetősége az alábbi linken a csomagszám megadásával. https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

10.3  FOXPOST csomagküldő automatába történő kézbesítés:
Megrendelését kérheti FOXPOST csomagautomatába. A csomagot a futárnak történő átadást követően Ön 1-3 munkanapon belül veheti át a kiválasztott célautomatából. A csomag megérkezésekor, a FOXPOST küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig veheti át az automatából. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával lehetséges fizetni!
A csomagok visszakövetésére is van lehetősége az alábbi linken a csomagszám megadásával. https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
FOXPOST csomagautomaták listája: https://foxpost.hu/csomagautomatak

10.4. Pick Pack Pontra történő kézbesítés:

Megrendelését kérheti Pick Pack Pontra. A csomagot a futárnak történő átadást követően Ön 1-4 munkanapon belül veheti át a kiválasztott Pick Pack Ponton. Ha a csomagja megérkezett az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont -ra e-mail és akár sms üzenetet küldenek a Pontra érkezésről. A csomag az értesítést követő 5+5 (Vásárló külön kérésére) napig vehető át a Ponton. Akár éjjel-nappal átvehető a csomag. A legtöbb helyen bankkártyát és is elfogadnak, de készpénzzel is fizethet. Az átvételkor – az Ön biztonsága érdekében – szükséges hogy igazolja személyazonosságát A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor az átvétel jogcímeként a „ Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás ırzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles. A csomag útja nyomon követhető a webáruháztól kapott üzenetben található azonosító kód megadásával a www.pickpackpont.hu oldalon (csomagkereső).

10.5 Személyes átvétel:

Személyes átvételre az Eladó székhelyen van lehetőség, korlátozott mértékben, kizárólag előzetes időpont egyeztetés alapján. Személyes átvétel esetén is kötelező a megrendelési űrlap előzetes kitöltése (lásd ÁSZF 7. pont), és kizárólag az előre megrendelt terméket veheti át, helyben történő vásárlásra nincs lehetőség. Személyes átvétel esetén készpénzzel fizethet.

10.7  E-mail útján kézbesítés:
Kizárólag E-book verzió esetén. E-book esetében más mód nem használható. A Megrendelő által megadott e-mail címre, a megrendelés végösszegének kiegyenlítése után a számlával együtt, mellékletként. Kérjük ellenőrizze a spam és promóció mappákat is.

10.8 Külföldre történő csomagküldés: 

Külföldi címre nem szállítunk.

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatás:

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatosság meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

12. Fogyasztói tájékoztató a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján:

Elállási  jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Kuna Lívia e.v. 3623 Borsodszentgyörgy Parád út 73. info@erdokmelyen.hu

Az elállási nyilatkozat-mintát az alábbi linken érheti el: 

 Elállási nyilatkozat

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra (a Kuna Lívia e.v. 3623 Borsodszentgyörgy,Parád út 73. címre) a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

13. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

A Fogyasztó a terméket, illetőleg tevékenységünket illető kifogásait a következő elérhetőségeinken keresztül juttathatja el hozzánk:

Postai cím: 3623 Borsodszentgyörgy, Parád út 73.

E-mail cím: info@erdokmelyen.hu

Telefonszám: 06 70 296 31 68

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben szóban is közölheti panaszát. A panasz vonatkozhat az Eladó részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgáljuk és a lehetőségeknek megfelelően megoldjuk. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja.

Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:

A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás:

A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető Testületi eljárás:

Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A Békéltető Testületi eljárásban az Eladót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján az Eladó köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.

Ha az Eladó székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Amennyiben az Eladó a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.

A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
  • A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
  • A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
  • A Testület döntésére irányuló indítványt
  • A Fogyasztó aláírását
  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.

Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

(72) 507-154

bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

(76) 501-525, (76) 501-500

bkmkik@mail.datanet.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

(66) 324-976, 446-354, 451-775

bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

(46) 501-091, 501-870

kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

(1) 488-2131

(1) 488-2186

bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

(62) 486-987

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

(22) 510-310

fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

9021 Győr, Szent István út 10/a.

(96) 520-217

bekelteto@gymskik.hu 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

(52) 500-749

info@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

3300 Eger, Faiskola út 15.

(36) 416-660/105

hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8.

(56) 510-610

kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

2800 Tatabánya, Fő tér 36.

(34) 513-010

kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

(32) 520-860

nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

(1)-474-7921

Somogy Megyei Békéltető Testület

7400 Kaposvár, Anna utca 6.

(82) 501-000

skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

(42) 311-544, (42) 420-180

endrediemese@invest.hu 

Tolna Megyei Békéltető Testület

7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

(74) 411-661

kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

(94) 312-356

vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

8200 Veszprém, Budapest u. 3.

(88) 429-008

vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

(92) 550-514

zmkik@zmkik.hu

14. Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.

Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

Önnek és az Ön által bepanaszolt cégnek lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.

Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

15. Részleges érvénytelenség:

Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek egy pontja jogilag hiányos / hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

16. A Vállalkozó tevékenységére vonatkozó főbb jogszabályok:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – (Ehtv)
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.)
  • a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
  • a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grtv.)
  • A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (GDPR)(2016. április 27.);
  • 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.);
  • 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 
  • 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
  • 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§a);
  • 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról;
  • 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről
  • 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IABajánlásról;
  • A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlása az előzetes tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről.
  •  2012. évi CLIX. törvény – a postai szolgáltatásokról (Postatv.) 
  •  2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.) 
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

Az ÁSZF visszavonásig és/vagy módosításig hatályos, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak. Az elektronikus számlázással kapcsolatos adatkezelésre a Szolgáltató mindenkor hatályos adatkezelési tájékoztatója az irányadó.

Borsodszentgyörgy, 2022. június 19.